Godmorgon gott folk!

Just nu : Pratar i telefon, äter frukost och dricker Te.

Idag ska jag fixa naglarna!! wohoo vilket är på tiden för de börjar krakilera lite känns de som..efter de ska jag hämta sushi och möta upp darling där ja ska sova inatt=) mys mys.

Inatt somna jag med ångest...vissa saker är lite otydliga i mitt liv vilket gör att felaktik information kommit fram och de stör mig ganska mycke, inget medvetet från min sida men har väl inte vart så exakt gällande allt vad vet jag. Jobbigt var de iaf. Jag får helt enkelt kämpa upp igen, ta allt från början och se framåt.

yeah yeah nu ska ja försöka hålla humöret uppe och prata vidare med "kompisarna" i telefonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0