Fredaag!!

Sitter på min plats och har nyligen fått i mig lite frukost så snart är min kropp på G. Endast sovit 3 timmar inatt men är piggare än va ja borde vara tycker jag iaf. Blev ett långt telefonsamtal mellan mig och A, förr hade vi alltid timmars samtal på kvällarna innan vi somna men de blir inte lika ofta numer vilket säkert är bra annars är båda helt förstörda på dagarna istället..=) Men de va hur som helst chill att ha ett sånt samtal igår!..Har man sånna långa samtal blir de lätt att man glider in på alla möjliga ämnen, blir som en liten ventilation som vi sa :)
Sooom jag diggar min pojkvän!! yes yes jah!=)


Säger bara äääntligen fredag, = sovmorgon imorn =)..Ikväll blir de middag hos A kompis som de är planerat sen så fick han med sig en skräckfilm hem igår från studion.."The Eye", när ja läste på baksidan så verka den äcklig..=/
image168
Nån som sett den?..

Back to work ...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0