Försov mig lite...

Vaknade med ett ryck 07,30 helt vimmsig som blir när man försover sig. Kom iväg tillslut iaf men självklart va de nå krångel med tunnelbanan så den resan tog ju eextra lång tid och då rinner tålamodet ut. Men nu sitter jag iaf på plats o har precis ätit klart min macka.

Igår fixade ja som sagt naglarna och kommer lägga upp bild sen måste säga att de är oootroligt snygga denna gång, blev svart glitter till fransk manikyr sen dekorera hon med vita prickar som en båge på de svarta. Svårt att förklara utan att jag ska låta helt dum men snyggt ere. Efter de gick jag och hämtade sushi mat som ja skulle ta med till Adam. Åkte och mötte han och gjorde sällskap. Kvällen gick åt till att kolla Tuuuurtels men somnade mer lr mindre vaknade upp efter ett tag så de sluta med att vi låg o prata om lite allt möjligt.

Idag ska jag klippa miiig =D äntligen...sen blir de antagligen middag med nåra tjejer..alltid trevligt.

Meeeen nu ska jag kicka igång musiken..

Laaaater..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0