Fel leverans..

Som jag berättade tidigare så hade jag fått ett klädpaket att hämta ut så efter jobbet begav jag mig för att fixa de innan jag tog mig hem. allt var frid o fröjd tills jag får upp en grå Hello Kitty BH i 2 strl mindre än vad jag själv har!!?? vart fan kom den ifrån de hade jag ju absolut inte beställt. De har helt enkelt blivit något fel för på förpackningen står de läppglans men de va visst en BH. Orkar inte skicka tillbaka den och tjaffsa om den lilla summan pengar så den får helt enkelt en kollegas dotter utav mig om den intresserar henne =)

Kom nyss från duschen ska läga mig o prata i tele tills jag somnar, finns inge bättre än att somna med ett leende på läpparna! Han gör mig lycklig! Imorrn får jag sova med honom!

Sov gott allihopa och eftersom jag känner mig på bra humör kan ni väl få se en bild på hur jag såg ut inatt efter att min käre pojkvän gått lös på mig när jag sov.




Kommentarer
mallan

HAHAHAHAHA : )
Sjukt roligt men även sjukt söt...

Vafan har du hittat adam egentligen,buttrix eller?!

2008-02-12 @ 18:43:09
URL: http://hernandez.blogg.se
Zanie

Hahaha nerå han va bara lite besviken på att jag somnade bara sådär o ville jävlas!!=D

Han e underbar!

2008-02-13 @ 19:33:14
URL: http://cvitamin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0