Blommogram!!

Som ni alla vet är jag väldigt lycklig över den pojkvän jag har... Men idag tog de priset...
kommer ut till receptionen efter lunchen så står det en kille där med ett svart inpacketerat långt "paket" lr va man ska säga jag såg iaf inte vad de va först förrän han sa de i stort sett. Trodde först o främst inte att de var till mig utan till en kollega tills han sa att de va till mig. Ja vet jag var en mycke förvirrad filur därute.

De var iaf en bukett med rosor o lite annat fint. Jag log o fällde tårar på samma gång för ah jag var inte beredd på de eftersom vi sagt att "inge sådana saker på alla hjärtans dag" . Eftersom jag inte befinner mig på hemmaplan imorn utan är borta på konferans och inte träffar han imorn blev de idag!

image186

JAG MÅR BRA!!

Love You!!


Kommentarer
Blondie

Gumsan!!! du vart totally happy today... finns bara ett ord å säga

FETT MED KÄRLEK TILL DEN MANNEN FÖR HAN GJORDE POKEMON SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD..=D

2008-02-13 @ 18:28:01
Zanie

Helt rätt. Sjukligt glad!! Oooh me so happyy!! =)=)

2008-02-13 @ 19:31:16
URL: http://cvitamin.blogg.se
Soulmate

Ja ett stycke förvirrad flicka ute i repan må jag säga.. Men guch vilken plutt han är!!

2008-02-13 @ 21:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0