sönda o inget jobb imorn

Man e ju fortfarande julledig =) ända till freda då ska man jobba =) men attans så skönt de e o vara ledig =) ligger på sängen med den bärbara datan ja fick me mig hem efter jul..

Snart nyår....o början på 2009 är igång. Vad har man för förväntningar på de året då? jo en hurtigare och hälsosammare liv kan ja väl säga att mina mål är. Att försöka hålla kvar de jag än sålänge har. Bli lycklig på nytt...säkert som många andra har med. Men de är viktigt. Många gånger tar man saker för givet men fan man ska inte alltid göra de, man ska inte planera för långt fram för då blir man bara besviken.

2009 är mitt år.

Nu jävlar Zanie!



Kommentarer
Anonym

Älskar att se att du är taggad inför 2009. de är jag med... nu kör vi!

2008-12-28 @ 21:06:02
iia

Vad sägs om att börja ta promenader 3ggr i veckan?

JAg har stavar hemma ;D

2008-12-30 @ 18:35:47
URL: http://jannikasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0