Pizzaexpress..

Sooon will they arrive... blir en tonfisksallad för min del...Vesuvio som vanligt för honom...

Så trött känns inte som ja sovit inatt fast jag har det...Blev en lång dag sen blev de en tur till stan för o träffa min Blondie o fika och snacka av sig lite. HImla trevligt. På vägen ut från där vi fika fick ja med mig ett läppglans som ska få läpparna att svullna lite =P
Luktar Jenka men de va najs =) får se hur många som kommer klaga på den starka lukten haha..=)
I just dont give a fuck...

Imorn ere jullunch på jobbet och julklappsutdelning. Vad de kan tänkas vara har ja ingen aning om jag skojja om att de skulle va en weekend till new york, hur lovely vore inte de haha men dröm o glöm zanie.


Jag älskar dig more then u know...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0