PISS SL

Avverkat sista dagen på jobbet nu så är långledig! =) Så himla skön hade tänkt fira de med o handla nåt kul åt mig själv men va händer på väg till centralen.


Visst ja e dum som åker på reducerat pris fast ja skulle slutat me de för typ 2 år sen men WTF som SL nångång håller deras skit tider??? neee just de. Så kommer samma kontrollanter som ja råka ut för en vecka sedan o denna gång javiiissst fick ja böer på 1200 :- helt sjukt. ja tacka för julklappen o bad de dra åt blööööööblöööö... de förstörde min dag tills ja träffa på min solstråle mallan på en tur på stan för att inhandla de sista julklapparna...blev väl lyckat men kunde gjort bättre av mig i år men så de e när man e ute i sista sekund och bara FETT med saker förstör ens vardag.
Man blir bra knäpp ibland.

Sitter o lugnar nerverna med en öl nu ska väl fixa lite hemma sen lr nåt. De är ju inte direkt rent här hemma =( men inte haft nån energi att göra nåt. Bara massa små saker som stör en hela tiden.

Men nu ska ja beetala räkningen sen o se glad ut! USCH...

Fick ett uppmuntrande julkort från min moster med familj på min underbara kusin! =D

Love//Zanieeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0