Once in a while...

I can see that you never wanna cry no more...............

Rätt bra ljud i min bärbara måste ja säga... legat o surfat runt på klädsidor men finns de nå jobbigare när de blir error på sidorna? haha nee..

Idag är första gången jag bokstavligt blivit väckt med ljudet från att man slår med nå matredskap i en kastrull i öronen på mig hahaha =) han skäms inte. Blev väckt av de ljudet o va inte allt för glad men ute i köket va de frukost serverat =) så lite snällt va de ju..=)..

Idag ska ja försöka ta mig till nåt shoppingcentrum och hitta nåt kul om man nu lyckas med det :)

Meeen ska väl ta mig till duschen nu

Adios//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0