Dagar efter jul...

Min jul va mys hemma med familjen men i saknaden av en person... men blev god mat o dryck =)
Fick fina saker... sjukt snygga adidaströjan ja ville ha ett par träningsskor så ja äntligen kan komma igång och panda saker sjukt snyggt armband och mixer och jaaa en del saker till...fick med mig en bärbar dta hem med så snart blir de till att leka med en bärbar så fort papi fixat med nätverket =)...

Ska snart till jakan för o byta ut armbandet jag fick av mannen då en länk lossnat. Hoppas de har kvar de bara annars får ja jaga runt efter de..=)

Dagen efter var ja riktigt hurtig. tog på mig träningsskorna och tog en timmes promenad på löpbandet hos mamma och pappa. sjukt nice start på dagen =) Nu kör vi!!

Men men gotta gooo....

Peace//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0