Teoriprov...

Hej hej efter väldigt lång tid!

jag är urdålig på att skriva här numer men inte varit hemma och allmänt sitter inte vid daan på samma sätt :)
Kom hem från turkiet i onsdags sen dess har jag PLUGGAT körkortsteori och även klarat den vilket kändes jävligt bra!!=)
Kul och träffa alla gamla kollegor igen också:)

Imorn är något nytt för då e de första dagen på min kurs ja ska gå :) Ska bli sjukt nice o få göra något nytt!:)

Idag blev de till att övningsköra med mami och de gick väl hyffsat om jag får säga så =) Måste ha de där jäkla körkortet snart!!

nu blire duschen sen ta o göra sig iordning för att sovaaa...

Sleep tight gott folk!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0