Hej Turkiet hej då Sverige

Yeees imorn åker ja =) ska bli skönt att få steka lite!

Det är verkligen 2 veckor sen ja blogga såg ja nu och det är nästan pinsamt men min data har varit ur funktion men nu så är den tillbaka fast inte inkopplad för de kan jag ej så ska se om mammen min kan hjälpa mig med de =)

Kommer sakna honom sjukt mkt denna vecka som kommer, är ju van att sova brevid honom, van att prata och allt annat vardagligt man delar när man bor ihop haha!..
Vi får seeee hur de ser ut när ja kommer hem, riktig ungkarlslägenhet gissar jag på =P...

mennu ska ja hänga tvätt och lägga ihop de sista =)

Trevlig semester!


I love you babe!

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0