.Vintertider.

Godmorgon!!


Börjar nästan kännas som vi övergått helt till vintertid..de är ju inte direkt varmt ute uuusch va ja fryser!!

Gårdagen var helmys..Åt de godaste pannkakorna prata massa strunt med min kvinna Malin drack tee och kollade på de sjukaste "Jerry Springer" som hade temat "Baby, Im a Hooker"  haha innan det var dax för Idol haha och det är ju lika kul varje gång. Efter de begav jag mig hemåt var hemma lagom tid så jag hann med att läsa innan jag blev allt för trött då mina Valerina natt började värka.

Igår under idol ringde de i min mobil och ja såg på en gång att de inte var ett svenskt nummer men ja svara som ja brukar svara "Zandra"..De visade sig vara en man från Madrid angående mina intressen för att åka iväg som Au pair men han ville i stort sett att jag skulle komma redan nästa vecka vilket jag sa var alldeles för tidigt men han skulle maila mig för att berätta mer hur som helst. Efter samtalet var jag rätt chockad men både jag och malin skrattade endel åt de!

Mina tankar har även gått över till nåt gammalt igen, hur kan en person få en att tänka så pass mycket och varför? jag borde inte änns göra de, borde ignorera de totalt och inte lägga massa energi på de, Egeeentligen borde de vara så!! Går de ens att lita på en person igen som har sänkt en totalt.?? Jag vet då inte. men enough is enough nu orkar jag inte skriva om mer tråkigheter!

In i telefonlivet igen!...

Hej sålänge!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0