Tiden går...

Och det är snart tid för 30 års fest.. fortfarande så vet jag inte vad jag ska ha på mig och vet inte när jag ska hinna bege mig ut för att hitta nåt kanske får bli så att jag får ta det idag efter jobbet, borde inte vara så svårt att hitta nå coolt..=)

Mötet med sara igår var lika trevligt som alltid dock lite kort blev i stort sett bara en hemfärd tillsammans.
Väl hemma styrde jag upp lunch till mig och mamma efter de blev de lite träning och sedan läsning. Som ni märker är jag helt inne i läsning haha. Till o med kollegan hade tagit en extra bok som de hade stått o delat ut nu på morgonen i stan och gav till mig , tydligen en rätt känd författare "Dean Koontz" och den här boken heter "Maken" får ta o läsa den när ja e klar med min bok.=)

Men nu ska ja gå o sätta upp håret lite snyggt haha.

Chauu!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0