.Shopping.



122940-46

Igår var jag och shoppade lite med en vän efter jobbet, Hittade dock inte dessa 2 fina halsband utan de fann jag idag på en hemsida med min kollegas hjälp. Sjukt fina!! Tror nog att jag ska ta och beställa de sen. Men igår inhandlade jag däremot en ny skjorta (Vit med svarta och silver ränder) den hade även en lite annorlunda krage kan man väl säga men snygg var den får se om jag tar på mig den till 30 års festen. Blev en kortärmad svart polo t-shirt och ett linne med massa paljetter, låter kanske lite flummigt men de var snyggt. Idag kommer mitt paket med kläder jag beställt från Ellos tror ja de är nu och de ser jag fram emot men kommer inte riktigt ihåg vad de paketet innehåller haha.

Hände även en "Pinsam situation" kan man väl säga igår med; Jag och Malin kommer ut från åhlens efter att jag hämtat ut pengar innan shoppingen skulle börja, när jag kliver utanför dörrarna jo vem står där?? haha Mr. Mr som jag träffade i Magaluf och har inte träffat han sen dess. Chockad blev jag, han är minsann en man inte glömmer!

Idag ska jag till Optikern hoppas de går lika bra som förra gången (dvs 4 år sen) haha men måste ta tag i de här med körkort och eftersom körkortstillståndet har gått ut är de tid att förnya de.

Vi hörs sen :)

Krams//Zandriii






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0