.Naglar tillbaka.

Hej hej hej...!!

Utråkad till maax finns ju inget o göra lr iaf inget som ja har lusten till att göra. Idag iaf blev de en tripp utanför dörren min nagelkvinna ringde o undra om ja kunde komma idag istället för söndag som var planerat då hon hade annat för sig. Såååå nu sitter ja här med mina kära naglar o måste vänja mig på nytt att skriva haha har ju vart utan en månad ungefär tror ja de e. Men nu e de på plats igen o jag hoppas de stannar =), lär väl visa sig hur bra de e efter en vecka med min lillkusin i cypern haha!! 6 dagar kvar till vi e i värmen!!!

Imorn ska jag hem till min kollega med de små gulliga hundarna o hälsa på o äta nachos sen blir de utgång.. javisst!! Har fasiken haft lika kul varje gång. *Weooo* =). Så ja tror ja får lika kul imorn även min kropp inte e riktigt på G med tanke på förskylningen. De löser sig :):)

Min ena kusin Elias fyller ett år på lördan så då ska ja dit. Hna bara växer o växer och blir desto sötare ju äldre han blir!! =D


Idag såg ja en person som fick mig att känna sånna äckelskänslor i kroppen!! *Buää* Borde vara glad för att saker e som de är nu. "En gång otrogen alltid otrogen" - har inte vart med om att nån bevisat motsattsen så känns som de utrycket kan stämma! Så inte fräscht...

men nu ska jag dra över tankarna till nåt roligaree som att gå o hämta kaffe som ja nyligen ordna!

Chaaaaaaauuu me loves!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0