Lunch...

Då var Lunchen avgjord och nu hoooppas jag att dagen rullar på utan nå vidare större hinder.
Blev fil och flingor till lunch, därför ja fryser så mkt nu bara för jag ätit kallt. Hoppas ja blir varm igen efter att ha druckigt min kaffe.


Gårdagen spenderade jag hemma lyssnade på musik, städade undan mina kläder igeeeen, måste nog ta o skaffa mig en större garderob. Men de e så jobbigt och inhandla sånna prylar nu innan ja änns flyttat hemifrån. Vill helst köpa allt sånt nytt sen...

Kaaaaan mina naglar växa ut nu lite så ja kan få de fixade känns obehagligt o knappa på datan utan de.!

Neee nu ska ja va mer social i telefonen!

Pussss/Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0