Jobb jobb jobb

Ja men då var man kvar på jobbet då. Ska möta Sara efter en sväng o just nu är jag så trött på alla kunder folk har inge vett i sig... men de visste jag iof redan sen långt tillbaka, och då inte bara mina kunder utan även folk runt omkring i de verkliga sorgligt nog.

Har fått order att kolla på Shrek också hahaha får väl ta mig i kragen och kolla in de filmerna sen. haha jag och min kollega är tydligen som åsnan där = Att vi pratar hela tiden och har svårt att vara tysta. haha rätt klockrent!

Men sista 25 minuterna kvar att kämpa hoho!!

Pussss







Kommentarer
iia

Zandra!! Har du aldrig sett Shrek? Haha dom filmarna är ju bäst, de måste du se! =D
2:an e bäst av alla ;D
Kram!!

2007-09-13 @ 12:30:29
URL: http://anderssonsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0