Ja men då vare söndag...

Och jag har varit seg hela dagen typ.. Blev aldrig någon tripp till min moster de målade och hade fullt upp så idag var lite opassande vilket var helt förståeligt. Ska dit i veckan och hälsa på de och min lilla guldklimp Elias!! De blev tid till att träna lite vilket var rätt skönt. sen har jag Läst läst och åter läst... läste klart boken Storlek 37...och är nu inne på den 3dje och sista boken av de o.s.a den började bättre än den förra hoppas den slutar lika bra också..=)

Under veckan måste jag även inhandla en ny klänning tills helgen då jag ska på 30 års fest..har visserligen massa klänningar ja skulle kunna välja bland men har sett en jättefin måste bara testa o se om den är likafin på för i sånt fall tänker jag nog inhandla den =).

Ska även ta en sväng förbi Optikern på torsda och se hur min syn ligger till eftersom ja måste förnya körkortstillståndet om de ska bli nå körkort nångång..:)

Nuuu ska jag lägga mig och läsa igen efter att ha lagat lunch till två dagar framöver. haha.


Sleep tight!!

Krams //Zandriiii




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0