Dumpa Honom!


De går inte att ha det såhär, trött på att inte kunna sova, trött på valerina natt och trött på att allt e så upp och ned!

Så nu har jag sagt de också!

Idag ska jag träffa Sara efter jobbet för jag jobbar över ikväll till 18.00 och hon slutar också då så vi bestämde att vi skulle träffas o käka tillsammans =) Hon brukar alltid lyckas med att få mig på bra humör så de ser jag fram emot.=)

Måste ha en ny klänning till i helgeen help me..borde inte va så svårt att hitta en, får ta o kolla in den jag såg på Gina förut lagom höstaktig klänning den gillade jag!

Nej nu ska ja in i telefon igen och vara lite effektiv!

Adios Adios!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0