De skulle ha blivit...

En lugn Fredag hade jag bestämt mig för men neeeeej nej så blev de inte de blev en Rockklubb i stan med vänner och alkohol vilket gör att ja är lite små seg i huvudet nu trotts att ja druckigt mängder med kaffe!

Snart kommer min lillkusin komma intrampandes här hemma så ska jag vara lektant ett tag för att sen göra mig iorndning och gå på 30 Års fest.. JAAA va kul de ska bli!! Alla där e lika stabila så de ser ja fram emot men dagens problem eller kvällens problem rättare sagt är att ja vet då inte alls va ja ska ha på mig.. i know de är fånigt men wtf!!

Nu ska ja plocka lite hemma.

Trevlig helg!!

Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0