Tillbaka till kalla tider

Dååå var man hemma från min 3dje utomlandsvistelse för i år. Kom hem igår från en vecka i Cypern som jag tillbringade med Mormor,Moster och min lilla 3 åriga kusin. Riktigt lyckad semester var de o jag vill såå tillbaka till 30grader värme, sol kristallblått vatten och roliga och somliga fräscha Engelsmän. hahaha.

Hade den roligaste utekvällen på länge med min moster på ett ställe vars namn var Boogies, vi hade kul dansa drack drinkar o flörta runt.
Får ta och lägga in nå bilder sen så ni får se lite hur de var!

Första gången ja va på båtutflykt med och ååh de var bland de bästa!

Känns lite halvkonstigt o komma tillbaka till de vanliga arbetslivet igen för nu har jag ju inget speciellt att se fram emot...förutom att man måste ta o boka in
Magalufkryssningen.

jaha nu hade ja nog inge mer o skriva för tillfället.. denna dag blir nog till att glida förbi min vän roysan och hälsa lite..kanske glider in i en o annan butik meeeen ekonomin tillåter de inte egentligen efter alla dessa resor men kolla kan man väl alltid göra?=P

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0