So Damn Tierd!!

YES än en gång e ja lika trött måste få mer sovtimmar.

Igår iaf kom jag hem och styrde upp mat medan pappa höll på och retas o stojja haha inge ovanligt när han e lite trött:) När vi sätter oss för att äta kommer mamma hem från en kurs hon gått på genom jobbet nu den här veckan och är heeelt slut i huvudet, Självklart vill pappa retas lite extra mkt då haha. Men men..

Fick ett mess från Em sen som frågade om jag var hemma o hade lust o åka till Kista (Hon skulle handla nån present) Så hon hämta mig 10 min senare så var vi där en snabbis bara. O tänka sig ja köpte INGET lr ah förutom en kopp te haha.

Kvällen och halva natten spenderade jag med Adam i telefonen nog första gången telefonen lagt av under ett samtal för att man pratat för länge och måste ringa om (Enligt Comviq) med andra ord 2 timmar haha. Men tiden flyter iväg lätt hänt:) Men kul va de.

Snart ska aj glida till 7-eleven här brevid o köpa en latte så ja håller mig vaken fram till lunch iaf haha.

Tjaoooo






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0