Mi Weekend...=Kaos

Fredagen var inte mer än jäääätttemys med Mallan. Mötte henne efter jobbet då vi skulle inhandla en present till jojjo som skulle ha kalasfirande på lördan när vi kirrat den gled vi till Tastys för att äta en MM god sallad, Tonfisk pastasallad för mig och en Avokado pastasallad för henne. Sen gled vi till vivo och handlade massa frukt till vår fruktsallad vi skulle göra och jag säger de den var good.
Kollade på idol och sen skulle vi kolla på en skräckfilm och de blev "Ferry men" och ja visst ja somnade fram o tillbaka under filmen men den var dålig iaf så de gjorde väl inte så mkt.

 Lörda morgon satt jag i frisörstolen och fick håret klippt och gick därifrån nöjd som vanligt :) sa hejdå till mallan för stunden åkte hem gjorde mig iordning för kalaset som var sååå trevligt massa god mat o trollerishow kunde inte bli bättre =). Efter vi vart där gick kvällen bara utför vaaaarför blev de Mp och sepefolk för? ja för man e för lat för att åka till stan men nu är jag så trött på den här kommunen att jag måste bara bort. Finns för jobbiga o falska människor som inte kan stå för va de säger eller så är de bara allmänt efterblivna. USCH! mår ju illa.


idag blir de inte mindre än att slappa all day long och kolla på 2 prison break avsnitt. Mormor kommer snart hit med deras nya hund.. sötnos den.

ADIOS!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0