Liten grej bara

Har du pojkvän/flickvän? Nej!
Är du kär? Kan jag inte påstå
Hur tidigt stiger du upp? försöker komma upp strax innan 6
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma och mina allra närmaste tjejer
Gillar du att slåss? Har inte försökt mig på de än och vet inte om jag är kapabel till de heller.
Vad ska du göra ikväll? Kela med mallan hela dagen o kvällen. Fruktsallad,vin och skräckfilm.
När var du senast full? det var nog i tisdags då ja befann mig i Cypern.
Har du utländska föräldrar? Jo de har jag, fast pappa är endel finsk så de är nog därifrån mina mörka drag kommer från me tanke på att mamma är blond? hahaha
Var har du ont? Magen
Är du bra på att måla? Nej, inte alls!.
Vem kramade du senast? Min moster hejdå efter resan.
Vad längtar du till? Framtiden, förnyelse, kärleken.
Favoritalkohol?
Mojito, Rom & Cola, Gin & Tonic, Strawberry Daiquiri och många många fler.
Vad heter dina husdjur? Busan, Min svarta lurvboll till katt.
Har du körkort? Noo, im on my way
Favoritgodis? De är olika.
Morgon- eller nattmänniska? Jag är nog mer en nattmänniska, inge vidare att gå upp tidigt på morronen.
Sparare eller slösare? Kan spara om jag vill, men jag spenderar nog lite mer pengar än va ja bör göra.
Har du några homosexuella vänner? Nån enstaka ja.
Bio eller promenad? Promenad, mer socialt. Bio är mer till för då man inte är intresserad av att prata typ haha. Är du kittlig? ibland så japp haha.
Rädd för insekter? Vidriga varelser
Anser du att du är stark? Nej, Men i vissa situationer så ja. De är på bättringsvägen ;)

Tjohooo



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0