Friiiday Night!

Dåsa snart är de tid för helg... min kväll ska ja spendera med min kvinna Malin, blir som en heldag kan man säga först ska vi mötas efter ja slutat jobbet för att försöka hitta nån kul/fin/rolig present till Jojjo...YoYo ;) som fyller år som vi ska på "Kalas" hos på Lörda. Sen ska vi nog äta nåt och sen röra oss hem till mig för att styra upp en muumsig fruktsallad o kanske dricka lite vitt vin som ja kom på nu ja inte lagt i kylen än haha, får hoppas att pappa slutar tidigt idag så kanske han kan ställa in de åt mig :), Ska försöka se en skräckfilm hade vi tänkt...nån som har nå förslag?

På lörda ska ja sitta hos min frisör 11.15 och få håret klippt o ordnat ska bli skööönt, kunde inte bli mycke mer lägligare att få de ordnat.


Mina inköp igår blev ett par svarta stickade "Torgvantar" och ett par guldörhängen... rätt nöjd

nej

Hejdå snart tid för lunch!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0