Freda Freda = Helg

YES finally säger ja bara..får se va denna helg har att bjuda på..? tror den kommer bli bra faktiskt även ja dock inte har nåt speciellt inplanerat kan man väl mer eller mindre säga. =)

Igår jobbade jag över sen blev de en liten sväng på stan men de enda jag fick med mig hem var ett par Lila knästrumpor från åhlens men de var fina så..skulle egentligen handla Glansspray till håret men blev aldrig att ja kollade på det..någon som vet nån bra?

När jag väl skulle hem var de stopp i pendeltågtrafiken pga olycka, jag suckade rejält för ja ville bara komma hem och sedan visade de sig att de var en 15-årig kille som omkommit i solna då han skulle passera spåret =/.
Min resa hem tog betydligt längre tid än vanligt men de som hände är ju sorgligt, känns dum o bli arg o irriterad över att man inte kommer hem snabbt och bekvämt när man får höra att en sådan händelse inträffat. Usch.


Drömde en konstig dröm med så mitt hjärta bultade på högvarv då ja vaknade. Somnade sen om i tankarna på annat =)

Lunch om 1 timme men vet inte vad jag ska äta? ja och min kollega ska nog röra oss ut o hitta nå gott att äta :)

Have a nice friday!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0