Ej-hänt-än-men-kanske-snart-kyssar..

Jaa då var helgen över då :) tillbaka till jobbet imorn som jag inte ser fram emot eftersom ja slutar klockan 7 =/..

Fredan va soft Jag Sara Mallan var hos mig först sen mötte vi Tomas på tåget och gled till Söderkällan, Gungade till reggae o drack öl blev en del skratt och sjuka lekar på bussen hem haha folk måste trott att vi va knäppa eller nåt fast de flesta sov dock =P...

Igår hängde ja på landet först och åt middag med familj o kusin,moster,mormor osv mkt trevligt och god mat =)..
Kom hem och hämtade min halsduk för att glida ner och möta Adam en sväng i barkarby, de skulle bli en lugn kväll med film o så men planerna ändrades så ja gled hem till malin. Blev en stan kväll iaf med Sara Mallan o Märta och lite annat kul folk man inte träffat på länge:), Hamnade på "Hot Company",  dålig musik o blöö folk först men sen så hamnade vi vid ett partybord med grabbar från förr :):)

Jag och sara kom glada innanför dörren lagom då pappa gick upp till jobbet och hans kommentar var "Ni har de bra ni" haha.. Sen blev de telefonprat till halv 7 med Adam och att han sen kom upp i tid är ett under =P haha.

Så nu sitter vi här lyssnar på musik och sara ligger fortfarande i sängen under täcket för där ere vaaaarmt jämfört med här.
Idag blir de promenadtider...=)

Chaaaaaaaau o fortsatt trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0