Dessa listor...

E man uttråkad så e man.


Tio sakar om mig:

1. Är du singel?
Ja det är jag.

2. Är du lycklig?
Jaaa!!

3. Är du uttråkad?
haha ja därför ja sysselsätter mig med denna lista.

4. Är du ledsen?
Nej

5. Är du italienare?
Noo inte de heller..

6. Är du gravid?
Nej det är jag ej

7. Är du full?
haha Nej!!

8. Är du en cooling? 
Absolut;)

9. Är du från Irland?
No No No

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Inte gifta men förlovade sen tidig ungdom.

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kan inträffa ja men nog rätt sällan.

2. Har du nånsin blivit sårad?
Ja de kan man knappast neka.

3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
Mhmmmm...de har jag.

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Jo de har hänt.

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
Jaop de har jag.

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Don no?

7. Är du kär?
De va o ta i.

8. Vill du gifta dig i framtiden?
Träffar man rätt o man har flyt så ja.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek

2. Hår eller ögon?
Ögonen är nog det viktigaste

3. Katter eller hundar?
Katter =D 

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Bästa vänner

5. TV eller Internet?
Internet 

6. Coca-cola eller Pepsi?
Coca-Cola

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Man får säga båda va?

8. Pengar eller lycka?
Både och.

9. Dag eller natt?
Är nog nattmänniska om ja inte har ett jobb o sköta. Gillar mörker:)

10. MSN eller mobil?
Mobil 

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Aldrig behövt smita ut.

2. Brutit ett ben?
Njaaee.. en spricka bara

3. Gjort nåt du ångrar?
Jora det har jag

4. Hoppat Bungee Jump?
Nej

5. Ljugit för någon du tycker om?
Vita lögner har säkert dykt upp inget ja kommer på just nu.

6. Ätit en hel tårta?
Nej jag är ingen gam

7. Gjort bort dig offentligt?
Säkert:)

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Tyvärr får ja väl säga.

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Absolut de är ju som en familjemedlem.

10. Velat försvinna?
många gånger

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Saraaa

2. Telefonsamtalet du fick?
Adam=)

3. Personen du va med?
Förutom kollegorna så Sara=)

4. Roligaste grejen som hänt?
De som händer nu.. me so happy.

5. Personen du sms:ade?
Adam

3. Du va i en bil med?
Mami imorse. 

4. Gick på bio med?
De var nog min förra pojkvän.

5. Va och shoppade med?
Nån nära vän antagligen. Går ibland själv lr shoppar via nätet.

6. Du kysste?
I wont tell, Inga namn =)

7. Du skrev till på myspace?
Har inte det

8. Du kommenterade?
Kommer inte håg

9. Du tillbringade natten med?
Haha sara =D

10. Du kramade?
Adaam haha..

Så kan de gå det var lite flummi info.




Kommentarer
maddies

läs om mig, mitt liv och mina framtidsplaner på www.offentlig.blogg.se :)
ha en riktigt mysig kväll! kram!

2007-10-25 @ 20:08:12
URL: http://www.offentlig.blogg.se
Emilié

Thank you! (:

2007-10-25 @ 20:34:31
URL: http://sockerplast.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0