Telefonprat..=/

Har just nu ett mördarpass i telefonen..= 2 timmar i sträck, som jag hatar de. Men men va gör man de är ju trotts allt mitt jobb eller en del av det iaf..

Gårdagen var chill mötte upp darlo för att ta en sväng i affärer, för min del blev det Ingen shopping =S o varför vet ja inte men de blev inte mkt till tjejavdelningar haha. Han hitta lite kul saker iaf =).. Efter vi tröttnat på affärer begav vi oss till Biljardpalatset för att spela lite biljard med Lillen och Said. Sedan följde jag Adam en bit hem kan man väl mer eller mindre säga vi hamnade iaf på Donken och jag var övertrött så blev endel skratt åt den sega tjejen i kassan, sorry men sant. :)

Denna dag blir lugn ska försöka hitta nå fint att ha på mig på julbordet som ja ska på med jobbet @ fredag :)
Sen en sväng förbi roysan kan de säkert bli också o se så han lever.

image107

Denna klänning tycker jag kan passa in på ett julbord men då är frågan en röd eller svart?? Rött kan ju va lite oligare kanske men har säkerligen mer användning för den svarta i framtiden. Faaast samtidigt har ja väldigt många svarta klänningar. Hmm Dagens grubbel eller vaddå? haha.
Får se hittar nog nånting annat bara för de.

Tjohoooo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0