Shopping!!!

På måndag ska Mami och jag boka flygbiljetten till vår shoppingtur i Berlin... Aldrig varit där men hört rätt bra om de och sett bilderna på shopping centren så de känns inte som de kan slå fel=) Längtar!!

Nuläget: Uttråkaaad!!!
ska snart få nåt att göra men till dess sitter ja här och kollar runt bland lite bloggar. Alltid roande :) så har du en kul och intressant blogg så länka gärna=). Fotobloggar är ett stort plus!

Men men mer updates kommer under dagen!

En liten notis bara:
Min lillebrors spelning igår gjorde mig till en stolt storasyster. Jag och mamma med tårar i ögonen då han mitt i låten "Nothing else matters" med Metallica kör ett solo. Ja vad säger man duktig är han.:)

A d i o s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0