Sepe jobb!!

Suck dålig start på dagen...

1.  Morgonen börjar lugnt tills jag välter ut en kaffekopp på golvet.
2.
Tåget var inställt som jag brukar ta och tåget därefter var FULLT. Att folk ens pallar stå med halva kroppen utanför dörrarna o tro att de ska få plats. Suck. Vilket skapade en försening för mig till jobbet.
3. Kommer in till jobbet och hör 2 kollegor stå o prata o se allvarliga ut så jag frågar vad som hänt. Tydligen visar de sig att vi som jobbar sent den dagen julbordet är SKA få jobba. Planen var att vi inte skulle göra de och att ett annat kontor skulle ta över våra fina tele pass för att vi ska kunna gå på julbordet som alla andra. men neeej nej dåligt planerat, så då ska man få anlända till julbordet då hälften har gått i stort sett. Skitjobb alltså!  

Denna lista kommer säkert bara fyllas på under dagen..=/

Dagens höjdpunkt blir väl att se lillebror uppträda ikväll ska faktiskt bli riktigt kul. Stolt storasyster får man väl lov o säga eftersom han ska upp på scen.=)

Ha en bra dag gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0