Sååå Lovely!=D

Idag har de varit en låång dag, ordagrant!!
Dagen slutade lr den har inte slutat än men jag kommer somna med ett stort leende.
Precis då klockan slog halv 5 (Då jag slutar jobbet) får jag mitt första samtal från han då han säger att jag ska gå rakt fram o möta han påvägen, dvs en liten bit från jobbet.
Där står han och håller i en bukett rosor!...Jag har en underbar pojkvän och är så glad för de!!..Så fram tills nu då jag var och vinka av honom har allt varit på topp.

Hoppas min morrondag blir lika bra då de är julbord med jobbet!..Jag tycker riktigt bra om mina damer på jobbet så de kommer nog bli sjukligt kul =)

Sov gott allihopa!!
Fett med Kram




Kommentarer
Blondie

Nu är man titulerad titeln "dam" jaha ja...... där ser man.... okej då...

2007-12-01 @ 13:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0