Ruffsig och nyvaken..

GODMORGON!!

Blev väckt 9.45 av Adam som lät jättepigg..45 min senare som klockan nu visar är ja inte i närheten av så pass pigg men som han sa "Jag kommer nog somna sen hos dig" haha ett bevis på att han nog inte är så pigg.

ska nu in i duschen o hoppas på ett försök om att bli pigg. Mitt hus e nu tomt förutom mig o min bror o katten busan som går o gnäller, va ere hon vill? hon har redan fått mat precis. hon kanske bara vill ha uppmärksamhet helt enkelt haha.

image90

*Prosit* Näsan e täppt som aldrig förr och halsen som var bra har numera gå över till "Göra ont"-stadiet.

Nej nu väntar duschen.. Later...=)=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0