Nya möbler..

Äntligen ska mitt rum styras upp så jag slipper ha klädhögar Utanför garderoben pga platsbrist. Nästa vecka vid löning dåra vlir de till att köpa en större lite längre byrå där jag kan ha kläder i och en lite mindre o högre byrå som jag kan ha brevid till Hår/sminkprodukter och även till smycken. Allt de kommer täcka upp en av mina väggar i rummet så min TV får ställas på byrån. Blir även en ny garderob inom kort måste bara hitta den först. Hur som helst så ska de bli sjukligt skönt att få lite ordning på prylarna ser de dessutom som en investering tills den dagen jag lämnar hemmet och flyttar till eget =).

image104


Gårdagen var relativt lugn lyssnade som sagt på musik. Blev lite "Adam musik" haha men skönt o höra lite nytt med även ja e rätt varierad då de gäller musiken men klart man har sina favoriter.

Nu ska jag sitta ett 2 timmars pass i telefonen på jobbet.. Fyfan mördarpass hatar dessa långa pass.

Ha en bra start på dagen allihopa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0