Min underbara.

Gårdagen efter jobbet mötte jag upp Sara för att ta sällskap hem eftersom hon för en gångs skull sluta runt samma tid som mig :) Så vi mötte även Adam som gjorde sällskap med oss. Han och jag fortsatte hem till mig och Sara åkte hem.

Väl hemma hos mig åt vi Sushi som han tagit med sig (Myyycket gott vill ja tillägga) och hade de allmänt mys. När de väl var tid för han att röra sig hem åkte jag med till vällingby o pussa av honom där. =).

Min torsdag var kanon!

Idag ska jag få mina naglar fixade igen och nu är de behövligt funtar på om ja ska lägga nå snyggt mönster på 2 av naglarna för lite omväxlingsskull..Rastafärgernaaa..=) Sen blir de stan och fika med sara för att sen få sova brevidn pojken,mys!

Goddag!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0