Medlyssning...

Är nåt jag iinte diggar!!.. segt o ha en brevid sig som ska lyssna på hela samtalet. visserligen är de helt ovetande om hur de går till om ja nu skulle råka säga fel (Vilket jag aldrig gör ;) ) men iaf själva grejen att ha en brevid stirrandes på va man gör. jag som brukar surfa lr aah blogga medan jag pratar =). Vi får se hur trevlig människan e.

Nyss ätiti iaf så nu e jag mätt och belåten :)
Längtar tills senare idag då jag fått upp mina byråer monterade och klara så ja kan få lassa in kläder o göra snyggt. Segt o städa undan alla papper jag har i hyllan där nu bara gamla skolarbeten och böcker typ.

Jao jaoo hoppas darlo kommer förbi en sväng här och hälsar så jag kan få le resten av dagen som e kvar!!.

Hej dååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0