Macka med Advokado

Är så jäävla gott om jag får säga de. Ni som testat de vet om hur otroligt gott de är. En tjejkompis som "lärde" mig äta de i lågstadiet sen dess har ja fortsatt göra de. =)

Hur som helst den här dagen har varit låång kan man väl säga men rätt okej ändå oooch jag fick ju träffa honom också =) Blev ingen bio men vi hamna på kulturhuset o fula runt haha bilden nedanför ska egentligen va en bild på 3 ihopsatta ringar men hmm den blev omgjord haha men ah kreativitet kan man väl säga.
Hemfärden var kall buhuuu men funktionell=)
      
   
          image102      image103

Nej nu ska jag ringa ett samtal.

JAG ÄR LEDIG IMORN!
.Sleep tight.



Kommentarer
iia

hallå tjejen, läget? har du kvar receptet på de där corn flakes kakorna våran lärare brukade göra? ;)
Puss och kram

2007-11-16 @ 16:34:35
URL: http://anderssonsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0