Helgen är nu över...

Fredan har jag ju berättat lite kort..men lördan då börjades med att jag åkte och fick mina naglar fixade och sjäälvklart är de lika snygga som vanligt och även sprickan ja lyckades åstadkomma på pekfingret är nu borta =)

Blev en fika med Em i centrum efter de och inhandlade en ny klänning men vet dock inte om ja e helt nöjd me den får se hur ja gör om jag behåller den eller ej=)..gled förbi rääääkarn haha och hämtade nå filmer till mig och Adam och fortsatte gå hem för att styra upp mig själv. Eftersom jag är en sådan fruktansvärd tidsoptimist så hade ja beräknat va hos adam runt 7 tiden och tiden då jag chansade på att ja skulle vara där va då 4a så med andra ord hade jag 3 timmar att göra allt ja skulle göra. haha beräkningarna stämde relativt bra minsann haha. Men vi var och hämta mat o käkade kollade på nån komedi jag inte minns namnet på men rätt kul var den och så hann vi med nån film om pingviner, hahahaha rätt kul..
gårdagen va typ en sooooovdag helt sjukt men väldigt mys!..

En toppenhelg utan alkohol och party, enbart hängt med underbara människor!!..

Och nu sitter man här MÅNDAG en hel vecka kvar tills de blir helg igen...blöö..


//Zandriii





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0