Godmorgon det är fredag!!

Vaknade 05.00 av mitt alarm på mobilen.. BABYGURL...bring on my dancing shoes la la laa jag sjöng med andra ord med haha, relativt pigg. Somnade halvt om halvt om och vaknade till vid halv 6. Sjukt skönt att vara någerlunda pigg då. Blev lite chit chat med pappa på morgonen angående min fot som ah visar sig mer svullen idag än tidigare så är väl antagligen nån spricka jag råkat få eller liknande. Ska ringa till närakuten imorn och se vad de säger för idag har jag ju inte tid med de ska ju på julbord efter jobbet, Ska bli kul.

Min melon på jobbet är och handlar en sallad åt mig på den berömda salladsbaren very nice very nice med crabfish sallad =D

Längtar redan till lunch haha..

C h a u


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0