Gårdagens shopping!!

Ja efter jobbet igår blev det en haltande tur på stan. Den omtalade "Hello kitty-Dressen" kommer jag skippa, när ja kollade på den igår så kändes de bara inte rätt köp så ja gled vidare. Det jag fick med mig hem igår var; ett par tjocka stora silverringar till örhängen, Svarta byxor, Svart brett diadem, Svart "Hängselklänning" och ett par nya svarta tights. Hade tänkt ha den svarta klänningen med en vit långärmad tröjja under på julbordet på fredag men hmm får la se hur min fot är då för skulle gärna vilja ha höga stövlar till de, tror de blir snyggast så.

Idag blir det ännu mer shopping fast inte kläder utan Möööbler...=) Man måste ju ha nånstans att lägga kläderna för som jag har de nu får de inte plats i garderoben utan ligger på travar brevid den haha=/
Så min kväll får jag spendera med att sortera kläder...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0