Försooov mig..=/

Vakna 08.00 tiden då jag egeentligen ska börja jobba så dök inte upp på jobbet förrän runt 10 tiden, sov nog helt enkelt för gott för att kunna vakna. Men nu sitter jag iaf på plats och pratar med kunderna för fullt...Lunch om drygt en timme..:)

Idag ska jag hänga med Adam ska möta honom efter jobbet så glider vi hem till mig och styr upp Tacos, gott gott men han får lov att äta qournfärs för jag gör då ingen vanlig köttfärs inte men haha jag hade tur de gick lika bra med qournfärs för honom =) ska bli mys.


Igår hade jag och min bror som sagt storbesök av momor/morfar + mina 2 mostrar och respektive och även 2 kusiner. så det var fullt vid köksbordet men sjukt kul att träffa allihopa igen. Bästa var när jag kliver in genom dörren och hör en dunns i golvet och hör min 3 åriga kusin komma springandes o hoppar upp i min famn i stort sett. Han är verkligen min grabb! Han vill att ja hämtar han från dagis också så får ta o styra upp de hade ja tänkt kanske nästa vecka redan =P haha.

Neee nu ska ja drömma mig bort.

Kraaams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0