Folk är bra roliga!!!

Människors beteende är ibland ganska beundransvärt..Ibland önskar ja att jag kunde läsa folks tankar mer ordentligt och inte bara via ansikktsutryck eller andra gester.. Senaste dygnet har vart fullt av sånna tankar men men de får förbli en gåta.

Gårdagen va chill..kul i lokalen med roligt folk. La isla va väl helt okej inte mkt dans men de funka endå. Sen fick jag sovsällskap också myys myys.. från Sara.

Vår hemfärd var den jobbigaste. Eftersom ingen av oss hade koll på vart bussen gick ifrån blev de taxi till centralen för att ta nattbussen där. Vi hade tur me den för att den rulla in 5 minuter efter att vi anlänt meeeeen sen gick de utför haha.
Jag somnar och fick väl för mig att sara skulle va vaken men nooo vaknade ett par hållplatser ifrån mig men tänkte de e ingen ide o gå av där för bussen tillbaka skulle gå 1 timme senare. Det var ju dessutom inge varmt inatt plus att jag började bli seg i huvudet. Så ja somnade om o vaknade till i jakan då bussen precis skulle lämna stationen men vi fick endå åka en extra tur. Tillslut satt vi iaf i en taxi från jakan hem till sängen. Lagom trötta båda 2. Så kan de gå iaf om man somnar på bussar haha. No more no more säger jag!

Snart kommer han till mig så ska vi ordna med lite musik..

L o v e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0