Bästa fredan!

Än är den inte över visserligen men än sålänge är den på topp och tror knappast den kan sluta dåligt.

Var o mötte Doris i vällingby då ja inhandlade hårfärg och äntligen hittade jag glansspray så får se om håret kanske blir bättre utav de =)...sen gled vi o handlade lite mys till kvällen eftersom Sara hjärtat kommer hit och ska kela med mig resterande av kvällen haha blir till att kolla en rysare med henne (Som ja vet att hon bara älskar) haha... Efter vällingby begav vi oss till Jakobsberg för att hämta mat o gled hem till mig. Jag har ätit Sushi för första gången och belive me ni som inte testat de de är fasiken riktigt gott! måste dock lära mig äta med pinnar bara gick inte så bra idag hur mycke han än försökte visa hur man gör haha.

Ah som sagt haft så sjukt kul/mys med mycke skratt idag! (Även fast vi båda e sjuka o borde ligga stilla i sängen och sova bara)

Imorn ska ajg fixa naglarna igen ska bli skönt har råkat göra en spricka i ena nageln idag=/ men de ordnar hon så fint imorn så.. 

Meeeeen de var lite Updates från min fredag!... Har ni andra en bra fredag?

PUSS //Från en sjukligt glad C-vitamin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0