Baaaarn!!

Min barndomsvän Tesss födde inatt en dotter som heter Engla! Sjukt mys och hon kommer bli en bra mamma!

Igår mötte jag upp doris o räkan inne i stan så jag fick skratta av mig lite åt deras skämt och punchlines till varandra. Sen gled vi hem till mig och styrde upp tacos blev helt okej faktiskt. Sen terroriserade doris min facebook kan man väl mer eller mindre säga. Han har iaf fått mig att framstå som desperat HAHA. Hur som helst va de en kul kväll.

Idag är de planerat att träffa Mallan sen va Em sugen att joina hoppas de blir av att jag får se de 2 kvinnorna. Kanske hinner med att träffa honom en sväng också, annars får ja helt enkelt vänta till lördag.

Imorn kommer mami o pappa hem hur snabbt har inte den här veckan gått?? helt sjukt så idag blir de nog till att städa lite också haha inte för huset är upp och nedvänt men iaf..:)

Neee nu ska ja skicka iväg lite papper till folk innan jag beger mig ut till receptionen för att hänga där i 3 timmar!!!!!! fyfan o varav 2 timmar själv!=/ boring.

Hur som helst! Have a nice daaay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0