Aaatjoo!!

Då var man än en gång förskyld, legat avdankad i sängen hela dagen kollat klart på halva Hitta nemo ahha ska kolla resten strax. Pratat med Adam ett  antal timmar om både de ena o det andra vilket är underhållande. Nu är även mamma o lillebror på g att åka iväg o handla mat och för min del blir det en Tonfiskpastasallad mummsigt.

Om några timmar kommer man märka av på min mor att hon har resfeber, de åker nämligen imorn bitti och hon är lika nervös varje gång. rätt kul.

Helgen blir lugn inte kapabel till att göra nåt avancerat heller ska hänga mest med den också sjuka adam o chilla bara. fick aldrig träffa han igår så saknar han.

de var nånting kul jag skulle skriva men nu har jag glömt bort de bara för de...haha aja ska invänta min sallad nu men kollar klart nemo under tiden!

Peace ooout grabbs..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0