2 arbetsdagar kvar...

Only 2 days to goooo skönt skönt. Kompledig på fredag =)

Införskaffade min volumaster igår så idag är håret en aning puffigare blev dock lite stressad av mamma imorse och av att ja inte hitta kläderna ja skulle ha. Måste nästan börja lägga fram dagen innan så slipper man springa som en förvirrad höna på morgonen och leta eller ens behöva tänka ut vad man ska ha på sig. Yes yess i know larvigt men en fåfänga jag har kan man väl säga.

Hann inte ens ta med mig frukost lr lunch till jobbet så var inne på 7-eleven o handlade min traditionella latte och även en macka som jag bara skulle ha Ost på men neeee fick med skinka också vilket ja fick plocka bort men mackan smakade inge bra iaf. Sen en tonfiskpastasallad eftersom ja glömde min sallad hemma. Suck, lite bortkastade pengar skulle ja väl vilja säga.

Neeeee nu ska ja kolla runt på lite kul bloggar och fortsätta va glad resten av dagen.

S m i l e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0