Veckan snart slut..?

Tisdag idag och imorn är sista arbetsdagen för denna vecka förutom Lördag dåra ska nämligen jobba lite extra då :) , tänkte kan väl lika gärna passa på med tanke på att ja ändå är ledig Torsdag och Fredag.

Gårdagen va nice slutade nämligen klockan 14.00 WOHO hel skönt så jag passade på att åka o sola på mammas jobb för de har starkare rör än vad vi har =) Lite resultat gav de. Efter de gjorde jag inte så mycket stod o prata med min gammla chef lite om allt möjligt så de var trevligt.
Kvällen tillbringade jag hemma i min ensamhet med motti och haha vi har köpt Rosa solstolar fett heta! hahaha.

Hoppas den här dagen flyter på någerlunda, den började bra iaf fick komplimang från en tjej på tåget om mina naglar som hon tyckte var så fina..=) de va lite kul o höra sådär på morgonen på ett proppfullt tåg där man stod som packade sillar, att man ens tänker på folks naglar då? även ja som brukar lägga märke till sånt hade inte alls tankarna på de.

men nu ska ja få i mig lite frukost bye for now!

.One Love.

Horoskop för dagen:

KRÄFTAN
22/6-22/7
Tisdagen blir mycket romantisk, särskilt om du kan låta bli att stressa. Avkoppling får dig att må bra.

kan de möjligtvis få stämma idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0