.Sjukling och ruskigt seg.

Skriver nu efter ett par dagars sängliggandes har iaf fåt penicillin så de e ju på bättringsvägen men de var längesen jag var så matt i kroppen, bara av att gå och hämta en kopp kaffe gör mig sömnfärdig, haha ne men nästan så har de varit =/.

Sitter just nu och lyssnar på Ziggy Marley och gör inte alls mycket mer förutom att dricka mitt kaffe jag nyligen var och hämtade. Senaste dagarna har det inte hänt mycket positiva saker jag är med andra ord nere i en riktigt negativ period inget runt omkring mig går som de ska, en positiv nyhet som kom levererandes från en kollega var att vi antagligen inte blir arbetslösa nästa vecka som egentligen är planerat utan att vi blir kvar ett litet tag till, de kan man väl se som en liiten lättnad för att bli arbetslös är INGET jag ser fram emot usch o fy ska föröska söka nytt jobb vääldigt snabbt annars börjar man ju klättra på väggarna av att inte göra nånting.

även ja inte varit ute så mycket idag mer än att hämta in katten så måste ja säga vädret är underbart! vill bara ha sommar nu, säger bara "Ingen sommar utan reggae" så känns de verkligen nu när ja sitter i reggaemusikens takter o skriver.

Hoppas alla får en fortsatt bra dag för min egen del har jag inget att se fram emot.

//Physalis. 



Kommentarer
Mallan

Krya på dig älskling!
Kom ihåg du är värt allt, inge negativt..
Bli bra nu o sen ere "ingen sommar utan reggae"( även om den låten haha sucks)
<3

2007-05-23 @ 19:00:11
URL: http://www.hernandez.blogg.se
Sara

Krya på dig hjärtegull!
det är bra att vi e sjuka nu så förhoppnignsvis klarar vi oss i Magaluf hihi. fast de skulle inte förvåna mig om vi blev rtp dunderförkylda o får halsfluss i 30 graders värme. HAHA. *peppar peppar ta i trä*
SNART ÅKER VI GUMMAN!

2007-05-24 @ 14:26:46
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0