.Sjuk.

Jag är så trött på de, att ligga hemma i sängen och inte vara kapabel till att göra nånting vettigt!!!
Idag har ja pratat med mamma i telefon två gånger under tiden hon jobba och  brytit ut i gråt både gångerna pga att allt e så jävla jobbigt! Händer fan inget positivt för mig nu förutom att jag fick min efterlängtade bikini och den satt perfekt, var lite orolig om den skulle passa eller ej eftersom jag inte testat den men den kunde inte sitta mycke bättre än var den gjorde .
Sen kom mamma hem med lite godis till mig, hon hade känt sig taski om hin bara köpt till pim och inte till mig som hon sa, har nämligen min brorsa hemma och han e i stort sett lika sjuk han. Såå en mamma som är världsklass skulle ja vilja kalla de!!

Idag var det meningen att jag skulle gå och testa mig för laktos men inte ens så långt kom jag, reste mig upp imorse o tvätta ansiktet och så men hade ja inte lagt mig efter de igen hade ja rammlat ihop på plats va så snurrig måste varit min hostmedicin som gjorde de för idag har ja legat ner hela dagen och somnat till och från precis hela dagen, rätt obehagligt att somna bara man lägger huvudet på sne =/ så ja ska boka en ny tid för de imorn och hoppas på att jag kan få en ny tid inom en snar framtid.

Idag har ja kollat på ett ex antal såpor bland annat: våra bästa år, sabrina,vänner blev de 2 avsnitt och sjunde himlen tror de va alla och just nu ligger jag i sängen och dricker te. Min vardag låter verkligen så grå och tråkig ska då passa på att de äär lika tråkigt som de låter!

Ska fixa naglarna på freda iaf så mycket har jag att se fram emot och även denna helg som förra kommer bli lugn.

Har ni några förslag om vad jag kan roa mig med här på hemmaplan så snälla berättaaaa :)??

Hoppas ni e pigga o friska!

Chauuu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0